Tuesday 28 June 2011

:: My Beloved Deep Freezer ::

Tadaaaaaa............hehehe..ini la deep freezer ku yang amat ku sayang kerana berjasa menyimpan susu2 anakku...murah je deep freezer ni sbb beli kt kedai 'seken hand' bukan SENG HENG okeh...nk tau bpe aku beli ni?? RM180 sahajeee..yer, murah berganda2 daripada harga yg baru di pasaran kan?? sebab itula aku rembat terus.. aku beli ni ms nk beli petiais n mesin basuh yg 'seken' gk kt kedai kegemaran abg aku tu..ktrg br je pindah uma sewe, wet pn nipis2 je, so beli yg 'seken2' ajela.. abg aku yg rekemen, die pn byk bli kt ctu and brg die bagus2..so far xde problem..

Ade 4 drawer, tp ade 2 drawer da pecah sket..
Okeh, berbalik pada deep freezer ni, saje je nak share kt sini, deep freezer ni model lame gile, brand MISTRAL model FZ100 .. tgkla, bdn die pn da kuning n agk comot, model ni pn da xde dalam katalog rsnye..tp tokey tu da tukar motor die, motor baru, x sure lak pakai enjin skuter ke, EX-5 ke, 125 ke, Ducatti ke kan, tp setakat simpan susu2 tu, aku rs boleh harapkan die lg.. nk harap petiais 2 pintu tu, x terdaye lah.. bkn ape, klu da penuh kang, nnt cik abg tu bising2, kang x psl2 soh pam ckup2 je, jgn lbey2..adey, mne bole kan?

Ni stok bulan 5, da penuh 1 drawer..huhu

Ni lak stok bln 6, penuh gk 1 drawer..huhu








Alhamdulillah, setakat ni susu untuk my little precious masih ckup, stok masih banyak.. Aku sgt bersyukur yang teramat padamu Ya Allah...murahkanlah rezeki kami sekeluarga, murahkanlah rezeki susu untuk anakku, dan lapangkanlah dada kami Ya Allah..Amin Ya Rabbal Alamin...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates